Ingatlan Centrum Kft.
 
 

Kezdőoldal

 

Köszöntő

Társasházkezelési
   program

Elérhetőség

 
 
   

Köszöntjük az Ingatlan Centrum Társasházkezelő Kft.-nél!

Társasházkezelés,
ingatlanüzemeltetés:

    Iroda:
        9024 Győr, Illyés Gy. u. 12.   

    Telefon/Fax:
        96/336-539, 96/527-538,
        96/527-539

    E-mail:
        thkez@ingatlancentrum.hu

Ügyvezető:
    Vágvölgyi Róbert 06-70-522-37-36

Társasházkezelők:
    Pethe Sándor 06-30-315-12-06
    Juhász Zoltán 06-20-593-85-56

Könyvelők:
    Anga Antal 96/527-539
    Villámné Deli Csilla 96/527-539

Ügyvéd:
    Dr. Arató-Horváth Adrienn 96/311-298

Ügyfélszolgálati munkatárs:
    Nyeste Brigitta 06-20-299-32-98

Ügyintézők:
    Csarnogurszky István 06-20-331-73-71
    Vágvölgyi Lilla 06-20-596-64-63

Tisztelt Leendő Ügyfelünk!

Tevékenységeink:

  • társasházkezelés, ingatlanüzemeltetés

A 2003 évi CXXXIII. Törvény 54.-es paragrafusának értelmében cégünk minden társasházkezelője rendelkezik állami szinten is elismert szakmai végzettséggel rendelkező munkatárssal, társasházkezelővel, ezen kívül ingatlankezelő munkatársunk által végezhetünk ingatlanüzemeltetést is.

Tevékenységünket a 2003. évi CXXXIII. Sz. Társasházi Törvény alapján végezzük, a törvény határozza meg működésünk főbb irányelveit.

Szakképzett és közel két évtizedes tapasztalattal rendelkező munkatársaink aktívan részt vesznek a társasházak ügyeinek intézésében, költségvetések és elszámolások készítésében és a közgyűlések levezetésében.

Számunkra fontos a tulajdonosokkal folytatott jó kapcsolat, ezért irodánk:

Egész évben

hétfőtől-szerdáig 7.00-14.30.-ig,

csütörtökön 7.00-16.00.-ig, illetve pénteken 7.00-13.00-ig,

nyitva áll Önök előtt és a társasház minden tulajdonosának lehetősége van az aktuális problémák megbeszélésére, rendezésére.

Gyakorlott üzletágvezetőnkkel, ügyintézőnkkel, könyvelőnkkel, ügyvédünkkel, valamint műszaki szakembereinkkel együtt egy igazán hatékony, rugalmas csapat látja el a társasházi ügyintézést.

Szolgáltatásaink:

1.) Általános ügyvitel: - bankszámla megnyitása, kezelése (minden pénzmozgás csak csekken, illetőleg banki átutalással valósulhat meg, ezzel biztosítható a zárt rendszerű pénzkezelés), banki ügyintézések, szerződések kötése

2.) Könyvelési ügyvitel: - közös költség, felújítási alap nyilvántartása, közüzemi számlák ellenőrzés utáni kifizetése, bérbeadásból származó bevételek nyilvántartása, adók és TB bevallások készítése és benyújtása, társasházi alkalmazottak ügyeinek intézése.

3.) Műszaki ügyvitel: - az épület folyamatos üzemeltetésének biztosítása, karbantartási feladatok ellátása, gyors hibaelhárítás, közös helyiségek hasznosítása, az épület műszaki felügyelete.

4.) Jogi ügyvitel: - az épület közös képviseletéből adódó jogi képviselet és jogvédelem biztosítása, hátralékok behajtása peres úton, Házirend és Szervezeti és Működési Szabályzat, valamint Alapító Okirat elkészítése.

Üzemeltetés: a közös tulajdon rendeltetésszerű használatához szükséges szolgáltatások ellátása, közüzemi szolgáltatások díjának rendezése, a központi berendezések üzembentartói feladatainak ellátása, takarítói feladatok ellátásának biztosítása.

Karbantartás: a közös tulajdonban lévő ingatlanrészek állagának és rendeltetésszerű használatának biztosítása érdekében, a tulajdonosok közösségét terhelő megelőző és felújításnak nem minősülő javítási munkák elvégzése, illetve közösségi berendezések cseréje, karbantartása.

Felújítás: Közgyűlés elé terjesztjük a szükséges felújítási munkákat. Határozat alapján gondoskodunk a felújítás elvégzéséről.
 

Biztosítjuk a társasház működését és vezetését: társasház indítása (társasház-kezelés átvétele), éves költségvetés és beszámoló készítése, bevételek és kiadások számbavétele, gazdálkodási és munkáltatói feladatok ellátása, adó TB és egyéb pénzügyi elszámolások, közgyűlés ügyintézése ( levezetés, jegyzőkönyv elkészítése ), a szabad pénzeszközök lekötése a nagyobb kamathozam reményében.

Képviseljük a társasházat: ingatlan-nyilvántartás felé, bíróság és más hatóság felé, adóhatóság és TB felé, szerződő partnerek felé ( alvállalkozó, bérlő, stb.), tulajdonosok felé.

A jogszabályoknak megfelelően kezelésünkben lévő Társasházaknál elvégeztetjük az épületek kötelező, időszakos érintésvédelmi, villámvédelmi, tűzvédelmi berendezéseinek vizsgálatát, és elkészítettjük a minősítő okiratokat.

A közös költség kinnlevőségek behajtása és lehetőség szerint minimális szintre való leszorítása állandó, folyamatos feladat.

A Társasházi törvény alapján folyamatos ellenőrzést, és egyeztetést biztosítunk a Számvizsgáló Bizottság részére. Minden fontos kérdésben egyeztetést követően közös álláspontot igyekszünk kialakítani a bizottsági tagokkal, és ezt követően kerül beterjesztésre közgyűlési határozati javaslat a tulajdonosok elé.

Cégünk teljes felelősséget vállal az általa végzett munkáért és a tevékenységéért.

Cégünk a legjobb szolgáltatást nyújtó Társasházkezelők közé szeretne kerülni, melyet a társasházak kezelése során tanúsított nagyfokú rugalmassággal, szolgáltatói szakszerűséggel, precíz és ellenőrizhető nyilvántartási rendszerrel kívánunk elérni.

Tisztelettel:

Vágvölgyi Róbert
Ügyvezető

Társasházkezelési iroda:
9024 Győr, Illyés Gy. u. 12.  Tel./Fax: 96/336-539   E-mail: thkez@ingatlancentrum.hu