csütörtökön 8.00-15.30.-ig,
nyitva áll Önök előtt és a társasház minden tulajdonosának
lehetősége van az aktuális problémák megbeszélésére, rendezésére.
Gyakorlott üzletágvezetőnkkel, ügyintézőnkkel, könyvelőnkkel, ügyvédünkkel,
valamint műszaki szakembereinkkel együtt egy igazán hatékony, rugalmas csapat látja el a társasházi
ügyintézést.
Szolgáltatásaink:
1.) Általános ügyvitel: - bankszámla megnyitása, kezelése (minden pénzmozgás
csak csekken, illetőleg banki átutalással valósulhat meg, ezzel biztosítható a zárt rendszerű
pénzkezelés), banki ügyintézések, szerződések kötése
2.) Könyvelési ügyvitel: - közös költség, felújítási alap nyilvántartása,
közüzemi számlák ellenőrzés utáni kifizetése, bérbeadásból származó bevételek nyilvántartása, adók
és TB bevallások készítése és benyújtása, társasházi alkalmazottak ügyeinek intézése.
3.) Műszaki ügyvitel: - az épület folyamatos üzemeltetésének biztosítása,
karbantartási feladatok ellátása, gyors hibaelhárítás, közös helyiségek hasznosítása, az épület
műszaki felügyelete.
4.) Jogi ügyvitel: - az épület közös képviseletéből adódó jogi képviselet és
jogvédelem biztosítása, hátralékok behajtása peres úton, Házirend és Szervezeti és Működési
Szabályzat, valamint Alapító Okirat elkészítése.
Üzemeltetés: a közös tulajdon rendeltetésszerű használatához szükséges
szolgáltatások ellátása, közüzemi szolgáltatások díjának rendezése, a központi berendezések
üzembentartói feladatainak ellátása, takarítói feladatok ellátásának biztosítása.
Karbantartás: a közös tulajdonban lévő ingatlanrészek állagának és
rendeltetésszerű használatának biztosítása érdekében, a tulajdonosok közösségét terhelő megelőző és
felújításnak nem minősülő javítási munkák elvégzése, illetve közösségi berendezések cseréje,
karbantartása.
Felújítás: Közgyűlés elé terjesztjük a szükséges felújítási munkákat. Határozat
alapján gondoskodunk a felújítás elvégzéséről.
Biztosítjuk a társasház működését és vezetését: társasház indítása
(társasház-kezelés átvétele), éves költségvetés és beszámoló készítése, bevételek és kiadások
számbavétele, gazdálkodási és munkáltatói feladatok ellátása, adó TB és egyéb pénzügyi elszámolások,
közgyűlés ügyintézése ( levezetés, jegyzőkönyv elkészítése ), a szabad pénzeszközök lekötése a
nagyobb kamathozam reményében.
Képviseljük a társasházat: ingatlan-nyilvántartás felé, bíróság és más hatóság
felé, adóhatóság és TB felé, szerződő partnerek felé ( alvállalkozó, bérlő, stb.), tulajdonosok
felé.
A jogszabályoknak megfelelően kezelésünkben lévő Társasházaknál elvégeztetjük
az épületek kötelező, időszakos érintésvédelmi, villámvédelmi, tűzvédelmi berendezéseinek
vizsgálatát, és elkészítettjük a minősítő okiratokat.
A közös költség kinnlevőségek behajtása és lehetőség szerint minimális szintre
való leszorítása állandó, folyamatos feladat.
A Társasházi törvény alapján folyamatos ellenőrzést, és egyeztetést biztosítunk
a Számvizsgáló Bizottság részére. Minden fontos kérdésben egyeztetést követően közös álláspontot
igyekszünk kialakítani a bizottsági tagokkal, és ezt követően kerül beterjesztésre közgyűlési
határozati javaslat a tulajdonosok elé.
Cégünk teljes felelősséget vállal az általa végzett munkáért és a
tevékenységéért.
Cégünk a legjobb szolgáltatást nyújtó Társasházkezelők közé
szeretne kerülni, melyet a társasházak kezelése során tanúsított nagyfokú rugalmassággal,
szolgáltatói szakszerűséggel, precíz és ellenőrizhető nyilvántartási rendszerrel kívánunk elérni.
Tisztelettel:
Vágvölgyi Róbert
Ügyvezető |